Costa Magica, egy mediterrán hajóút leírása

Egy mediterrán hajóút leírása fényképekkel a Costa Magica fedélzetén. Az út FANTASZTIKUS ÉLMÉNY volt, habár nem nyári idényben voltunk, az időjárás mindig kegyes volt hozzánk (2011.02.04. és 2011.02.11.)

Állomások: Savona - Civitavecchia (Róma) - Palermo - Cagliari - Palma de Mallorca - Barcelona - Toulon - Savona

Naptár

15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Laptopok, táblagépek, laptoptáskák és kiegészítők

2011.02.16. 23:50 Costa Magica

Costa Magica - 2011.02.11. - Savona

Elérkezett az utolsó nap is. Korán keltünk és reggeliztünk gyorsan egy rövidet. Elköszöntünk a Josephin nevű szobalányunktól, aki mindig széppé varázsolta a szobánkat az elmúlt napok alatt. Minden reggel amíg mi reggeliztünk ő beágyazott, rendet rakott, vacsora alatt pedig kikészítette a pizsamánkat és megágyazott gusztusosan. Minden nap kitalált valami díszes formát az ágytakaró kendővel, nem csak egyszerűen rárakta az ágyra. Mindig szép rendet, tisztaságot csinált a szobánkban.

Reggel ott voltunk a megadott időben a Costa Magica színháztermében. Ennek nem volt igazán nagy jelentősége, mert fél kilenc körül annyit mondtak, hogy lehet elhagyni a hajót. A csomagunk a piros címkések között volt a kikötő termináljában, amit hamar megtaláltunk.

Kint már várt bennünket a shuttle busz, ami a milánói reptérre vitt bennünket. A nevünk a listán volt, megmondták melyik buszra szálljunk, nem volt sok kérdés. Minden nagyon gördülékenyen, problémamentesen zajlott. Mindenütt viszonylag sok Costa alkalmazott gondoskodott a gördülékeny vendégcseréről. Ha egy kis kérdőjel ült ki az arcunkra, mindig jött a segítség.

Ennek köszönhetően fél 12-re már a reptéren voltunk. A repülő este fél kilenckor ment. Addig szabadprogram....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.