Costa Magica, egy mediterrán hajóút leírása

Egy mediterrán hajóút leírása fényképekkel a Costa Magica fedélzetén. Az út FANTASZTIKUS ÉLMÉNY volt, habár nem nyári idényben voltunk, az időjárás mindig kegyes volt hozzánk (2011.02.04. és 2011.02.11.)

Állomások: Savona - Civitavecchia (Róma) - Palermo - Cagliari - Palma de Mallorca - Barcelona - Toulon - Savona

Naptár

2011
<<  >>
jan feb már ápr
máj jún júl aug
sze okt nov dec

Laptopok, táblagépek, laptoptáskák és kiegészítők

2011.02.17. 00:02 Costa Magica

Costa Magica - 2011.02.04. - Savona

Mindenekelőtt ez az út nem jött volna létre, ha nincs a Vodafone nyereményjátéka és az öcsém, Balázs Csaba. Élményutazásunk egy repülőúttal kezdődött. A MALÉV menetrendszerinti járatával mentünk Milánóba, a makaróni őshazájába. Az út alatt nem volt semmi említésre…

2011.02.17. 00:00 Costa Magica

Costa Magica - 2011.02.05. - Róma

Reggel 8 órakor kötött ki a hajó Civitavecchia kikötőjében. Reggeli után összekaptuk magunkat és megpróbáltuk megtalálni, hogy hol lehet ebből a büdös nagy hajóból kimenni, aminek a neve Costa Magica. Mivel három lépcsőház van, ez nem is olyan egyszerű kérdés, mert nem…

2011.02.16. 23:58 Costa Magica

Costa Magica - 2011.02.06. - Palermo

A hajón minden nap kapunk egy Today nevű újságot, a Costa Magica napilapját, ami minden fontos információt tartalmaz az adott napról. Benne vannak az éttermek, szórakozóhelyek nyitva tartásai, öltözködési szabályzat, azaz, hogy a vacsoránál mennyire kell kirittyenteni magad.…

2011.02.16. 23:57 Costa Magica

Costa Magica - 2011.02.07. - Cagliari

A Costa Magica reggel 8-ra kötött ki a Sardinia szigetén. Reggeli után elindultunk felfedezni. Ez a város viszont csodálatos volt. A parton egy info ponton kaptunk ingyenes térképet és a kolléga megkérdezte mennyit maradunk és annak megfelelően ajánlotta a látnivalókat. Látszott…

2011.02.16. 23:56 Costa Magica

Costa Magica - 2011.02.08. - Mallorca

Ma nagy várakozásokkal ébredtünk. Ma volt a lottó fődíj sorsolása. 2.000 Euró volt a Costa Magica lottó fődíja.... sajnos nem mi nyertük. Lehet, hogy sok lett volna egyszerre egy nyereményút meg költőpénz? Azért megpróbáltuk.A Costa Magica délután egyre kötött ki Palmaban.…

2011.02.16. 23:55 Costa Magica

Costa Magica - 2011.02.09. - Barcelona

Szerintem ez a nap sikeredett a legjobbra. Shuttle buszt indított a Costa a városközpontba 12 Euróért. Mivel tegnap gyalogoltunk eleget, ezért ma a városba jutást inkább busszal akartuk megoldani. De olyan sokan álltak sorba, hogy a végén inkább rászántuk magunkat a gyaloglásra.…

2011.02.16. 23:53 Costa Magica

Costa Magica - 2011.02.10. - Toulon

Sajnos a városközponttól elég messzire volt a kikötő, így oda csak busszal lehetett bejutni. Úgy döntöttünk, hogy besétálunk a város elérhető részébe, iszunk egy kávét, aztán vissza a hajóra és elmegyünk szaunázni, edzeni egy kicsit. Így is tettünk. A környéken nem volt…

2011.02.16. 23:50 Costa Magica

Costa Magica - 2011.02.11. - Savona

Elérkezett az utolsó nap is. Korán keltünk és reggeliztünk gyorsan egy rövidet. Elköszöntünk a Josephin nevű szobalányunktól, aki mindig széppé varázsolta a szobánkat az elmúlt napok alatt. Minden reggel amíg mi reggeliztünk ő beágyazott, rendet rakott, vacsora alatt pedig…